Szkolne Koło Wolontariatu przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Noblistów Polskich w Gołdapi

środa, 11 listopada 2015

PRZEGLĄD FORM TEATRALNYCH

16 października odbył się  Przegląd Form Teatralnych Osób Niepełnosprawnych. Jako wolontariuszka chętnie wzięłam w nim udział. Uczestnicy konkursu wykazali się profesjonalizmem i ogromnym zaangażowaniem. Występy były bardzo ciekawe i zabawne. Chciałabym wziąć w ty udział jeszcze raz.
                                                                                     Dominika Kozłowska kl.II d
Tegoroczny Przegląd Form Teatralnych Osób Niepełnosprawnych bardzo mi się podobał. Uczestnicy mieli bardzo kreatywne pomysły. Praca z nimi była naprawdę przyjemna. Mam nadzieję, że za rok znów będę mogła pomóc i podziwiać ich ciężką pracę.
                                                                                      Agnieszka Jabłońska kl.II d
Moim zdaniem  Przegląd Form Teatralnych Osób Niepełnosprawnych był ciekawym wydarzeniem. Wolontariusze mogli zobaczyć ile uwagi trzeba poświecić osobom niepełnosprawnym. Bardzo mi się podobało.
                                                                                       Kinga Uryn kl. II d
Uważam, że Przegląd Form Teatralnych był ciekawym doświadczeniem. Miło spędziliśmy czas pomagając chorym osobom. Przedstawienia były bardzo ciekawe i ludzie bardzo mili. Bardzo chętnie bym to jeszcze raz powtórzyła.
                                                                                        Iga Wdowiak kl. III e
W tym roku na Przeglądzie Małych Form Teatralnych bardzo mi się podobało. Zawarłam nowe znajomości i nabyłam nowe doświadczenia.
                                                                                        Julia Sala kl. III e
Uważam, że  Przegląd Małych Form Teatralnych to świetny sposób na zintegrowanie osób niepełnosprawnych i wolontariuszy.
                                                                                        Patrycja Wojczulis kl. III e
Na Przeglądzie Form Teatralnych było bardzo fajnie. Uważam, że takie doświadczenia dla są potrzebne dla każdego wolontariusza.
                                                                                         Sandra Jarząbska kl. III e
Przegląd Małych Form Teatralnych bardzo mi si podobał i był ciekawą przygodą. Chętnie bym to powtórzyła.
                                                                                      Beata Augustynowicz kl. II d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz